Welcome to My Corner....




Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih....

Assalamualaikum.. terima kaseh untuk u all yg sudi jenguk page nie...
semua novel yang bakal di jual di sini adalah milik peribadi cue sendiri...
tujuannye hanyelah nak kosongkan rak yang dah penuh kat rumah nie....hehehe
Untuk pengetahuan semua novel di sini adalah BERBALUT dgn plastik pembalut...
InsyAllah dlm keadaan yang sngt memuaskn...
so, hopefully for those that are interested just drop ur comment n left your email on the post...
U may also can send me a msj through my email or fon...

azrinnavee@yahoo.com

013-4083943

thanks ^_^

May Allah bless...

Friday, February 5, 2016

Bila Papa Jatuh Cinta ~ Cik D


Novel Bila Papa Jatuh Cinta - Cik D

Harga Asal : RM26.00 
Harga Jual : RM18.00  

condition : 10 / 10

For Order Contact:

Whatsapps: +60134083943
Emel: azrinnavee@yahoo.com

Sinopsis

Lebih empat tahun dia mengelak, pertemuan tanpa sengaja itu buat hati Adinie Syifa kembali dilanda gelombang. Rupanya, dia tak pernah mampu lupakan lelaki itu.
Bagi duda kacak bernama Ahmad Dhani pula, ditemukan semula dengan Dinie buat hatinya kembali ‘hidup’. Memang cintanya pada anak bekas pekerjanya itu tak pernah pudar.

Tapi, misi untuk meraih cinta si gadis bukan mudah. Dia yang sentiasa tenang dalam bicara dan tingkah, harus berubah watak menjadi lelaki yang menjengkelkan.
"Macam mana encik tahu kereta Dinie pancit?" Pinggang Dinie cekak, di 
bawah sinaran mentari begini, tubuhnya cepat saja hangat nak bangkit marah.
"Lelaki sekacak saya sentiasa bersiap bersedia dengan sebarang keadaan." Dhani senyum. Ada sesuatu yang cuba diselindungkan.

Kalau hati dah kata mahu, apa cara sekali pun dia sanggup. Walau harga yang mahal harus dia bayar untuk mengangkat Dinie menjadi isterinya.
Pun begitu, kisah mereka tidak tamat setelah bergelar suami isteri. Rupanya, Dinie tak pernah belajar dari silapnya sendiri. Kerana satu perkataan curiga, semuanya berantakan.

“Sayang, salah ke kalau abang dan Juliana..."
"Tak salah?” Dinie memintas. 
“Tak salah abang kata?" Dinie ulang tanya. 
"Dinie rasa elok abang pergi sekarang. Tak perlu jelaskan apa-apa. Dinie dah tak nak dengar semua alasan abang!" Suaranya meninggi.

Dhani tergamam. Separuh jiwanya pergi bila dia diingatkan sekali lagi untuk pergi. Seperti biasa, dia mengalah. Kalah dengan air mata si isteri.
"Sayang..."
"Pergi! Dinie tak nak tengok muka abang lagi!"

Apa sebenarnya kisah antara Dhani dan bestfriend forevernya yang bernama Juliana itu yang buatkan hati Dinie membara? Dan apa akan jadi jika Dhani benar-benar pergi meninggalkan si isteri?



Thursday, January 21, 2016

Pergi Tanpa Alasa - Hani Fazuha


Novel Pergi Tanpa Alasan - Hani Fazuha

LIMITED EDITION ( tidak dijual di Kedai Buku)


For order sila contact :
WHATSAPPS: 0134083943
EMAIL: azrinnavee@yahoo.com 

DI PETIK DARI KATA-KATA PENULIS HANI FAZUHA

"Saya nampak banyak persoalan timbul tentang Pergi TAnpa Alasan ni. Di sini saya berikan penjelasan tentang perbezaan PTA versi lama dengan PTA versi baru.

** Cter yang sama saya rombak kembali susunan plotnya dan tambah sana sini untuk mencantikan lagi perjalanannya serta panjangkan endingnya menjadi 560 page (yang lama 500 page).
**Akan dicetak dalam jumlah yang terhad menggunakan bulky paper (kertas ringan tu).

Kalau rasa PTA lama anda dah suka susunan ceritanya. Tak payah beli yang ni pun tak apa. , " - Hani Fazuha



SINOPSIS COVER NOVEL

Rihana dan Hakim, dua nama dari dua dunia berbeza, ditemukan dalam kancah penuh dosa. Bagi Hakim, Rihana itu tidak ubah seperti pelacur kelas atasan. Bagi Rihana, Hakim itu sama saja dengan lelaki kaya raya yang harus dilayan untuk mengeluarkan duit dari poketnya.

“Kahwin dengan I Rin, I’ll pay you two million.” - Hakim
“Dua juta tidak cukup untuk membeli maruah I, Hakim”- Rihana

Segalanya berubah apabila Rihana bertemu hidayah-Nya dan meninggalkan dunia kelam untuk berubah ke arah kebaikan. Hakim jadi panasaran mencari Rihana yang hilang.
Bertemu kembali setelah enam bulan berlalu dan melihat Rihana yang ‘baru’, Hakim jadi sedar yang dia mahukan Rihana bukan kerana nafsu tetapi kerana rasa yang satu itu sudah meresap meracuni hatinya.

Namun, melihat Rihana makin rapat dengan Ridzwan, jutawan muda yang tidak kurang kacaknya buatkan Hakim rasa tergugat. Biarpun Ridzwan itu teman baiknya, tidak bermakna Rihana juga harus menjadi teman baik lelaki itu.

Bijaknya Hakim memerangkap telah mengikat Rihana dalam sebuah perkahwinan yang sangat rumit. Kerana Hakim itu sudah menjadi tunangan Nelly, Rihana harus menjadi isteri secara sembunyi. Namun, apa akan jadi bila kisah silam Rihana dibongkar dan dikorek hingga ke akar umbi?

“Hakim, I rasa macam tak layak untuk you.”- Rihana
“Walau I harus mati kerana memilih you, I tetap akan pilih you.” Hakim

Kalau mati pun dia sanggup untuk Rihana, apalah sangat jika dia harus kehilangan seluruh hartanya demi wanita itu.

Mampukah perkahwinan mereka bertahan bila hidup diuji kesusahan? Sanggupkah Hakim melepaskan Rihana ke tangan Ridzwan demi merungkai segala kerumitan?

~ Rin… your love is the only thing keeping me alive ~ Hakim



Sunday, January 10, 2016

Yang Bernama Cinta - Hani Fazuha



Novel Yang Bernama Cinta - Hani Fazuha

Untuk Order sila contact : 

Whatsapps : 0134083943
Email : azrinnavee@yahoo.com


sinopsis


Pulangnya jiran depan rumah dari luar negara buat sejarah lama yang cuba dilupakan Hani tersingkap kembali. Tapi peliknya, lelaki itu bagai lupa yang mereka pernah ada sejarah silam yang menyakitkan.

“Bagi nombor telefon.” – Hazril 
“Nak buat apa?” – Hani 
“Agak-agak nombor telefon tu boleh buat gulai tempoyak tak?” – Hazril

Perubahan drastik Hazril buat hidup Hani yang tenang-tenang selama ini bertukar huru hara.

“Semalam tu...sebab tangan aku macam dah mencabul kau. Senang cerita kita kahwin ajelah.” – Hazril
“Kau pernah tak sarapan dengan kaki kerusi? Kalau tak pernah, tolong hentikan bercakap benda mengarut.” Hani .

Jenuh mengelak, tapi.... api cinta yang Hazril tiupkan terlalu kuat. Kerana rasa itu memang sudah lama ada di situ, ianya sangat mudah dihidupkan. Sampai satu tahap, kerana cinta, dia sanggup apa saja walau berkahwin tanpa restu keluarga.

~ Saya panjat ikut tingkap, sembunyi-sembunyi masuk bilik awak ya? - Hazril
+ Jangan buat lawak boleh tak? Saya tengah sakit ni - Hani

Sampai bilakah mereka harus main sembunyi-sembunyi, intai-intai balik pintu? Apa akan jadi bila Hazril diharuskan berkahwin dengan wanita lain hanya kerana kesilapan silamnya sedang hubungan mereka masih menjadi rahsia?
Dan...tatkala setia yang diharapkan menjadi terlalu mahal harganya, luka lama yang sudah bertampal kembali berdarah

Tuesday, January 5, 2016

Pergilah Sepi ~ Fauziah Ashari


Novel Pergilah Sepi Karya Fauziah Ashari

Mesti ramai masih ingatkan Novel Pergilah Sepi popular
 zaman kiter sekolah menengah dulu.. Hehe

Sangat Susah Nak cari Novel nie sekarang..

so kalau berminat bole contact  sis untuk order ye ^_^

Whatsapps : 0134083943
Email: azrinnavee@yahoo.com

SINOPSIS COVER NOVEL

"Bila Kegirangan singgah di hati, kesepian terus berlalu pergi"

Andai jodoh bukan suatu ketentuan, pasti Afiqah mampu menolak kehadiran Syafiq dalam hidupnya. Apatah lagi, perkahwinan itu bagaikan satu pelarian bila terjadinya peristiwa yang mengaibkan.

Terlalu payah bagi Afiqah untuk meminggirkan segala kekecewaan dan menerima begitu sahaja apa yang ditakdirkan. Tanpa sekelumit rasa kasih terhadap Syafiq,bagaimanakah Afiqah mampu menutup kehambaran dan mencipta kebahagian.

Menyedari kesilapan diri, Syafiq cuba sedaya upaya mencorak kehidupan barunya. Meski sukar untuk menembusi benteng kemarahan Afiqah namun jauh di sudut hati, Syafiq mohon akan sampai ketikanya Afiqah mengerti kemurnian kasihnya. Hakikat hatinya tidak dapat dibohongi bahawa Afiqah adalah cinta pandang pertamanya.

Kata orang, kita akan rasa kehilangan apabila orang yang dibenci telah jauh dari mata. Sayangnya, kesedaran itu terlewat hadir dan hanya menambah luka di hati. Di manakah silapnya? Syafiqkah yang telah berubah atau Afiqahkah puncanya? Tertutupkah pintu kemaafan di antara mereka hanya kerana saling curiga dan salah sangka? 


Namun, bila Zek, teman lama Afiqah muncul menagih janji, Afiqah tak tega membiarkan rumah tangga Tuminah iaitu isteri Zek yang merupakan kawan Afiqah jua porak peranda. Mentelah Tuminah disahkan mengandung. Kepada Zek dikhabarkan dirinya bahagia bersama Syafiq. Meskipun itu yang dirasa dalam hati untuk meluahkan Afiqah tak berdaya.

Untuk apa menongkah arus, hidup musti diteruskan. Afiqah tekad melupakan segala sengketa dan salah sangka pada Syafiq. Akhirnya, Afiqah menerima cinta Syafiq dan melayari kehidupan dengan bahagia.

Tuesday, December 22, 2015

Jabbar Muqrish - Dian Aleesya


Novel Jabbar Muqrish - Dian Aleesya (LIMITED EDITION)

Assalamualaikum.. 
Izinkan sy Nak Review sikit ye..

 Novel nie antara novel TERBAIK 2015..
Sebab ape? kerana cara penulisan Dian yang bersahaja dan membuatkan 
ramai readers MEnggilai Abg Jabbar Muqrish nie.. hehe


Best seller & LIMITED EDITION.. Dimaklumkan bahawa syarikat penerbitan juga sudah
Kehabisan Stock dalam erti katanya SOLD OUT..

Bagi yang masih mencari novel JABBAR MUQRISH nie boleH contact melalaui:

Whatsapps : 0134083943
Email : azrinnavee@yahoo.com

HIGHLY RECOMMENDED ^_^


Sinopsis 

Bila  si mulut manis, Jabbar Muqrish bertemu dengan si degil,
 Wan Aisya... Mampukah gandingan sebegitu 
menjadi harmoni bak irama dan lagu?

TIDAK!

Walau bermacm cara sekalipun yang Jabbar lakukan, pendirian Aisya tetap sama.
Hati dan perasaannya telah dinoktahkan setelah Iqbal mengkhianatinya.


"saya tak nak dikecewakan lagi, Encik Jabbar. dan saya dah noktahkan segala-galanya... 
termasuklah hati dan perasaan saya."
- Wan Aisya

Namun Aisya terluapa dia berdepan dengan Jbbar Muqrish, lelaki yang tak pernah kenal erti putus asa. Tolaklah berkali-kali, lelaki itu tetap juga dengan pendiriannya. Kerana Jabbar yakin, dia mampu melembutkan hati Aisya dengan apa jua cara.

"She doen't love me like I do, But i won't give up.
She will be mine, ummi"
- Jabbar Muqrish

Bernarkah si tampan yang mengaku tak akan meyerah kalah itu mampu melembutkan hati Aisya yang keras dan degil itu?

" I rasa, ypu pun dah kenal I macam mana. Selagi I tak dapat apa yang I nak, I gigih untuk dapatkannya. Tak kiralah dengan paksa atau tidak 
- Jabbar Muqrish




Wednesday, December 16, 2015

Selimut Malam - Hani Fazuha (LIMITED EDITION)










NOVEL SELIMUT MALAM - HANI FAZUHA


(NOVEL LIMITED EDITION & SUSAH NAK CARI)


For Order Whatsapps 0134083943


Sinopsis



Kerana suka, Dania buat kerja gila. Kerana suka dia terima lamaran Haidar. Walhal dia tahu, lamaran itu hanya untuk menghalalkan yang haram, bukan untuk sebuah kasih sayang.

Tapi, ada yang Haidar tidak tahu kenapa dia sanggup lakukan begitu.

'Semua orang tak boleh tahu apa yang berlaku. Anggap saja antara kita tak pernah jadi apa-apa.' 

Dania tunduk, sembunyikan wajah. Mahu berkata-kata tapi tiada suara. 

'I tahu you tak pernah sayang I. Tapi..' liurnya terasa sangkut di kerongkong sendiri. 

'Cara you 'buang' I ni, buat I rasa terhina'. 

'I tahu you kuat.' 'Suara Haidar bagai memujuk. Tangan naik menyentuh pipi isteri.

Dania senyum dalam tangis. Kalau apa yang dia beri selama ini belum cukup untuk mengikat hati Haidar, dia akur. Siapalah dia untuk berdiri di sebelah Haidar yang hebat. Haidar yang punya segalanya kecuali cinta dan kasih sayang. 

'Maksudnya, you dah puas dengan I?'. Suara Dania hampir tidak terkeluar. 

Haidar berpaling. Sebut tentang puas. Jika bersama Dania dia tak pernah tahu erti puas. Tapi, ada sesuatu yang mengharuskan dia 'melepaskan' Dania dari genggaman. 

Akan wujudkah sebuah rasa yang bernama cinta di antara hati mereka? Jika tidak, mungkinkah akan ada orang ketiga?


Monday, December 14, 2015

Tersuka Tanpa Sengaja - Pena Kayu



NOVEL TERSUKA TANPA SENGAJA - PENA KAYU

Novel yang sedang Di DRAMA kan di Astro Ria!! 

Ramai tengah menggilai DR Syed Arif kn kn kn ?? So bole la tau ending before drama habis ditayangkn.. hehehe

HARGA : RM26.00

For order Whatsapps 0134083943

Sinopsis

Kali pertama mereka bertemu, Farhah dituduh mahu mencalarkan kereta Syed Arif. Tak cukup dengan itu, identitinya dicurigai.

“You pandang apa?” sergah Farhah. Dia juga sudah menutup bahagian dadanya mengunakan tangan.

Syed Arif membeliakkan mata, tidak percaya dengan tindakan perempuan gedoboh tersebut.

“I tak selera pun nak pandang you. I’m just shocked that you are actually a girl dressed up like a boy.”

​Kali kedua bertemu, Farhah berdress meleret dengan high heel bagai. Tapi, encik Doktor tetap kutuk juga.

“You tanpa mekap sangat pucat. I boleh nampak hidung you ni agak kembang. Mata pun agak sepet.” – Doktor Syed Arif.

Sebab itu bila tiba-tiba Syed Arif ajak dia kahwin, Farhah memang tak percaya. Syed Arif tu kacak bukan main, mana nak sepadan dengan dia yang gedoboh itu. Walau di hatinya terbersit rasa indah tapi, dia harus sedar diri. Dia tak cantik dan kisah hidupnya tak seindah mana.

"I lebih suka lelaki yang nak kahwin dengan I sebab dia suka I, bukan sebab yang lain.” - Farhah

"Then.. make me fall in love with you. Seduce me.” – Doktor Syed Arif

Goda Syed Arif? Ingat itu kerja senang ke? Farhah tak pandai nak jadi perempuan gedik apatah lagi nak buat lelaki itu jatuh cinta.

“I tak akan sia-siakan you. Janganlah you fikir I ni macam hero-hero dalam novel. Asal kahwin tanpa rela saja, si isteri disia-siakan.” – Doktor Syed Arif. 

Boleh percaya ke? Lebih-lebih lagi bila kekasih lama Syed Arif muncul kembali. Katrina Datuk Ahmad Alias tu cantiknya luar biasa. Kuat ke iman tuan doktor?

“Sebab dia, you curang, kan? Sebab dia, you lupakan I, kan? Memang dia ni perampas!” – Katrina.

“Farhah bukan perampas. I yang lamar Farhah jadi isteri I”- Doktor Syed Arif.

Mampukah Farhah tepis ‘langau’ tercantik abad ini dalam memenangi hati suami sendiri? Sedang dalam keluarga pun dia kalah dengan Katrina, inikan pula dengan ‘suami tanpa cinta’ itu.

Yang Aku Cinta - Farrah Husain & Anna Lee ( LIMITED EDITION)


YANG AKU CINTA - Farrah Husain & Anna Lee   (LIMITED EDITION)

ORDER : Whatsapps 0134083943


Sinopsis


DEAR CINTA 2.0

Hidup Tasneem dan Ariff sudah berakhir dengan frasa ‘dan mereka hidup bahagia selamanya.’

Namun, perjalanan menuju ke destinasi hingga wujudnya Ahmad Faris tak semudah kisah fairy-tales. Banyak ujian melanda. Berkali-kali hati teruji. 
Hampir sahaja kedua-duanya tersungkur. Tapi, bak kata Ariff Hakimi, kun fa ya kun. If it’s meant to be, then it’s meant to be.

BUKAN AWAK TAPI DIA

Mana mungkin Dian cintakan si pemilik suara serak-serak basah itu jika hatinya sudah jatuh pada Hadif, teman sekampungnya.

Mana mungkin Nadeem cintakan si tukang jahit yang mulut tak ada insuran itu jika dari awal lagi hatinya sudah ditakluk oleh Balqis, model terkenal.

Namun melalui satu program reality tv keduanya ditemukan. Misi kedua-duanya sama, ingin memasuki program itu semata-mata ingin mendapat perhatian dari pilihan hati masing-masing yang endah tak endah saja kepada mereka. Tetapi, lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.

Mampukah Nadeem dan Dian miliki apa yang mereka inginkan? Mampukah hubungan keruh Dian dan Nadeem dijernihkan?