Welcome to My Corner....




Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih....

Assalamualaikum.. terima kaseh untuk u all yg sudi jenguk page nie...
semua novel yang bakal di jual di sini adalah milik peribadi cue sendiri...
tujuannye hanyelah nak kosongkan rak yang dah penuh kat rumah nie....hehehe
Untuk pengetahuan semua novel di sini adalah BERBALUT dgn plastik pembalut...
InsyAllah dlm keadaan yang sngt memuaskn...
so, hopefully for those that are interested just drop ur comment n left your email on the post...
U may also can send me a msj through my email or fon...

azrinnavee@yahoo.com

013-4083943

thanks ^_^

May Allah bless...

Thursday, January 21, 2016

Pergi Tanpa Alasa - Hani Fazuha


Novel Pergi Tanpa Alasan - Hani Fazuha

LIMITED EDITION ( tidak dijual di Kedai Buku)


For order sila contact :
WHATSAPPS: 0134083943
EMAIL: azrinnavee@yahoo.com 

DI PETIK DARI KATA-KATA PENULIS HANI FAZUHA

"Saya nampak banyak persoalan timbul tentang Pergi TAnpa Alasan ni. Di sini saya berikan penjelasan tentang perbezaan PTA versi lama dengan PTA versi baru.

** Cter yang sama saya rombak kembali susunan plotnya dan tambah sana sini untuk mencantikan lagi perjalanannya serta panjangkan endingnya menjadi 560 page (yang lama 500 page).
**Akan dicetak dalam jumlah yang terhad menggunakan bulky paper (kertas ringan tu).

Kalau rasa PTA lama anda dah suka susunan ceritanya. Tak payah beli yang ni pun tak apa. , " - Hani Fazuha



SINOPSIS COVER NOVEL

Rihana dan Hakim, dua nama dari dua dunia berbeza, ditemukan dalam kancah penuh dosa. Bagi Hakim, Rihana itu tidak ubah seperti pelacur kelas atasan. Bagi Rihana, Hakim itu sama saja dengan lelaki kaya raya yang harus dilayan untuk mengeluarkan duit dari poketnya.

“Kahwin dengan I Rin, I’ll pay you two million.” - Hakim
“Dua juta tidak cukup untuk membeli maruah I, Hakim”- Rihana

Segalanya berubah apabila Rihana bertemu hidayah-Nya dan meninggalkan dunia kelam untuk berubah ke arah kebaikan. Hakim jadi panasaran mencari Rihana yang hilang.
Bertemu kembali setelah enam bulan berlalu dan melihat Rihana yang ‘baru’, Hakim jadi sedar yang dia mahukan Rihana bukan kerana nafsu tetapi kerana rasa yang satu itu sudah meresap meracuni hatinya.

Namun, melihat Rihana makin rapat dengan Ridzwan, jutawan muda yang tidak kurang kacaknya buatkan Hakim rasa tergugat. Biarpun Ridzwan itu teman baiknya, tidak bermakna Rihana juga harus menjadi teman baik lelaki itu.

Bijaknya Hakim memerangkap telah mengikat Rihana dalam sebuah perkahwinan yang sangat rumit. Kerana Hakim itu sudah menjadi tunangan Nelly, Rihana harus menjadi isteri secara sembunyi. Namun, apa akan jadi bila kisah silam Rihana dibongkar dan dikorek hingga ke akar umbi?

“Hakim, I rasa macam tak layak untuk you.”- Rihana
“Walau I harus mati kerana memilih you, I tetap akan pilih you.” Hakim

Kalau mati pun dia sanggup untuk Rihana, apalah sangat jika dia harus kehilangan seluruh hartanya demi wanita itu.

Mampukah perkahwinan mereka bertahan bila hidup diuji kesusahan? Sanggupkah Hakim melepaskan Rihana ke tangan Ridzwan demi merungkai segala kerumitan?

~ Rin… your love is the only thing keeping me alive ~ Hakim



Sunday, January 10, 2016

Yang Bernama Cinta - Hani Fazuha



Novel Yang Bernama Cinta - Hani Fazuha

Untuk Order sila contact : 

Whatsapps : 0134083943
Email : azrinnavee@yahoo.com


sinopsis


Pulangnya jiran depan rumah dari luar negara buat sejarah lama yang cuba dilupakan Hani tersingkap kembali. Tapi peliknya, lelaki itu bagai lupa yang mereka pernah ada sejarah silam yang menyakitkan.

“Bagi nombor telefon.” – Hazril 
“Nak buat apa?” – Hani 
“Agak-agak nombor telefon tu boleh buat gulai tempoyak tak?” – Hazril

Perubahan drastik Hazril buat hidup Hani yang tenang-tenang selama ini bertukar huru hara.

“Semalam tu...sebab tangan aku macam dah mencabul kau. Senang cerita kita kahwin ajelah.” – Hazril
“Kau pernah tak sarapan dengan kaki kerusi? Kalau tak pernah, tolong hentikan bercakap benda mengarut.” Hani .

Jenuh mengelak, tapi.... api cinta yang Hazril tiupkan terlalu kuat. Kerana rasa itu memang sudah lama ada di situ, ianya sangat mudah dihidupkan. Sampai satu tahap, kerana cinta, dia sanggup apa saja walau berkahwin tanpa restu keluarga.

~ Saya panjat ikut tingkap, sembunyi-sembunyi masuk bilik awak ya? - Hazril
+ Jangan buat lawak boleh tak? Saya tengah sakit ni - Hani

Sampai bilakah mereka harus main sembunyi-sembunyi, intai-intai balik pintu? Apa akan jadi bila Hazril diharuskan berkahwin dengan wanita lain hanya kerana kesilapan silamnya sedang hubungan mereka masih menjadi rahsia?
Dan...tatkala setia yang diharapkan menjadi terlalu mahal harganya, luka lama yang sudah bertampal kembali berdarah

Tuesday, January 5, 2016

Pergilah Sepi ~ Fauziah Ashari


Novel Pergilah Sepi Karya Fauziah Ashari

Mesti ramai masih ingatkan Novel Pergilah Sepi popular
 zaman kiter sekolah menengah dulu.. Hehe

Sangat Susah Nak cari Novel nie sekarang..

so kalau berminat bole contact  sis untuk order ye ^_^

Whatsapps : 0134083943
Email: azrinnavee@yahoo.com

SINOPSIS COVER NOVEL

"Bila Kegirangan singgah di hati, kesepian terus berlalu pergi"

Andai jodoh bukan suatu ketentuan, pasti Afiqah mampu menolak kehadiran Syafiq dalam hidupnya. Apatah lagi, perkahwinan itu bagaikan satu pelarian bila terjadinya peristiwa yang mengaibkan.

Terlalu payah bagi Afiqah untuk meminggirkan segala kekecewaan dan menerima begitu sahaja apa yang ditakdirkan. Tanpa sekelumit rasa kasih terhadap Syafiq,bagaimanakah Afiqah mampu menutup kehambaran dan mencipta kebahagian.

Menyedari kesilapan diri, Syafiq cuba sedaya upaya mencorak kehidupan barunya. Meski sukar untuk menembusi benteng kemarahan Afiqah namun jauh di sudut hati, Syafiq mohon akan sampai ketikanya Afiqah mengerti kemurnian kasihnya. Hakikat hatinya tidak dapat dibohongi bahawa Afiqah adalah cinta pandang pertamanya.

Kata orang, kita akan rasa kehilangan apabila orang yang dibenci telah jauh dari mata. Sayangnya, kesedaran itu terlewat hadir dan hanya menambah luka di hati. Di manakah silapnya? Syafiqkah yang telah berubah atau Afiqahkah puncanya? Tertutupkah pintu kemaafan di antara mereka hanya kerana saling curiga dan salah sangka? 


Namun, bila Zek, teman lama Afiqah muncul menagih janji, Afiqah tak tega membiarkan rumah tangga Tuminah iaitu isteri Zek yang merupakan kawan Afiqah jua porak peranda. Mentelah Tuminah disahkan mengandung. Kepada Zek dikhabarkan dirinya bahagia bersama Syafiq. Meskipun itu yang dirasa dalam hati untuk meluahkan Afiqah tak berdaya.

Untuk apa menongkah arus, hidup musti diteruskan. Afiqah tekad melupakan segala sengketa dan salah sangka pada Syafiq. Akhirnya, Afiqah menerima cinta Syafiq dan melayari kehidupan dengan bahagia.