Welcome to My Corner....




Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih....

Assalamualaikum.. terima kaseh untuk u all yg sudi jenguk page nie...
semua novel yang bakal di jual di sini adalah milik peribadi cue sendiri...
tujuannye hanyelah nak kosongkan rak yang dah penuh kat rumah nie....hehehe
Untuk pengetahuan semua novel di sini adalah BERBALUT dgn plastik pembalut...
InsyAllah dlm keadaan yang sngt memuaskn...
so, hopefully for those that are interested just drop ur comment n left your email on the post...
U may also can send me a msj through my email or fon...

azrinnavee@yahoo.com

013-4083943

thanks ^_^

May Allah bless...

Tuesday, February 4, 2014

Bukan Kahwin Paksa - Syamnuriezmil


HARGA ASAL : RM 28.00

HARGA JUAL : RM 23.00

condition : 10 / 10 (baru sekali bace)

sinopsis

“Cinta tu, buta, pekak, bisu.”

“Kenapa cakap macam tu pula?”

“Kita tak nampak, kita boleh jatuh cinta, kita tak dengar pun kita boleh jatuh cinta, kita tak 
boleh bersuara pun, kita boleh jatuh cinta. So, cinta itu buta, pekak dan bisu. Tapi, cinta tak 
akan jadi cinta lagi bila hati mula bagi masalah.”

Setiap kisah ada pertemuan dan setiap pertemuan ada permulaan. Walaupun pelbagai cara 
permulaan sebuah pertemuan itu, kalau sudah jodoh... maka jodohlah ia!

Pada mulanya, mereka dipertemukan dalam situasi yang tidak menyenangkan yang 
menyebabkan mereka ditakdirkan menjadi musuh. Disebabkan tersalah e-mel, mereka 
kemudian menjadi kawan baik di alam maya. Sehinggalah mereka ditakdirkan jatuh cinta 
melalui panggilan telefon.

Izz Rizqin mengorbankan cintanya kepada yang lebih berhak. Dia seorang yang 
memperjuangkan cinta dan sanggup berkorban demi cinta. Tapi, untuk berkorban dia perlu 
menerima calon isteri cadangan daddy dan mummynya.
  
Dara Safiya pula tidak percaya kepada cinta selepas dia dicurangi Ryan. Dia mahu 
membujang sampai ke tua menjaga mama dan papanya. Oleh kerana itu, mama dan papanya
 bertindak untuk mencadangkan dia calon pilihan mereka. Tapi, Dara meletakkan syarat yang 
akhirnya mengenakan diri sendiri.  

Walaupun mereka menerima cadangan calon pilihan keluarga, bukan bermakna mereka 
kahwin paksa, kerana, masing-masing sudah jatuh cinta.   
     "Kita buat cerita baru, kita bina cinta baru... What say you?”

“Then you get your answer...”

“Jawapan?”

“That I love you too...”

Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga mudah. Tapi untuk dicintai dengan orang yang 
kita cintai, itu cinta yang sukar diperoleh. Kecuali... kita mula mencintai untuk dicintai.

Kasih Benar Kasih - Aleya Aneesa

     
HARGA ASAL : RM 21.00

HARGA JUAL : RM 14.00

condition : 10 / 10

sinopsis

MEREKA tak saling kenal tapi disuruh berkenal-kenalan. Hanya berkenalan, jika sesuai boleh terus melangkah, jika tidak, tarik saja diri. Lalu, masing-masing mencuba dengan alasan, 

‘Dia kosong, aku pun kosong.’ 

Pertama kali bersua muka, si dara terasa jengkel, sedangkan si bujang hanya bersikap ala-ala lelaki tak berperasaan. Sudahnya, seorang ke utara dan seorang ke selatan. Hati mereka tak bertemu di titik yang sama. Hanya antara mereka berdua, masing-masing tak pernah mengatakan ‘tidak’ sehingga banyak pihak menyangka diam itu tanda setuju.

Sampai masa, mereka benar-benar tak mampu berkata ‘tidak’ bila melihat wajah-wajah penuh harap. Saat sedar mereka tak mungkin berpaling lagi, cubaan demi cubaan dilakukan untuk menembusi hati masing-masing. Paling penting, mereka tak dilabel sebagai pasangan kahwin paksa, tapi kahwin atas tiket suka sama suka. Orang tua hanya talian hayat semata-mata. 

Ketika sedar ada sesuatu berdetak tiap kali mata bertentang mata, muncul Syirin menagih janji lama. Sudahnya, janji baru terpaksa Dinzley mungkir walaupun Annura sudah ternampak bayang-bayang pelamin nan indah.