Welcome to My Corner....




Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih....

Assalamualaikum.. terima kaseh untuk u all yg sudi jenguk page nie...
semua novel yang bakal di jual di sini adalah milik peribadi cue sendiri...
tujuannye hanyelah nak kosongkan rak yang dah penuh kat rumah nie....hehehe
Untuk pengetahuan semua novel di sini adalah BERBALUT dgn plastik pembalut...
InsyAllah dlm keadaan yang sngt memuaskn...
so, hopefully for those that are interested just drop ur comment n left your email on the post...
U may also can send me a msj through my email or fon...

azrinnavee@yahoo.com

013-4083943

thanks ^_^

May Allah bless...

Monday, November 4, 2013

Terlerai Kasih - Rehan Makhtar (SOLD OUT)


Harga Asal : RM 28.00

Harga Jual : RM 26.00 (including postage POSLAJU)


sinopsis


ILHAM FITRI… Sekaliku menyatakan cinta, usahlah kau meraguinya lagi. Sekaliku janji padamu, cukuplah untuk selamanya. Namun, semakin meniti masa, cintamu kian ragu di mana luhurnya. Hinggakan kudus cinta itu sirna begitu saja. Takku tahu setulus mana kasih, tidakku pasti setelus mana cinta. Sanggupku tentang satu dunia demi  cintamu dan apalah kiranya andai kau sendiri yang menentang. Andai jodoh itu bukan milik kita, aku akan berlalu dari hidupmu dan biarkanlah kasih yang terlerai itu tidak bercantum lagi. Sesungguhnya, andai Dia mengizinkanku, aku ingin menyintaimu selagi ada nafas di sebalik jasadku yang sudah hampir rebah. – Nur Wafiah.
“Fiah takut ada pulak yang terjatuh cinta dekat Am. Menangis lagu dangdut la Fiah nanti,” gurauku agar dia tidak rasa bersalah.- Wafiah
“Ala… biarlah dia orang nak terjatuh cinta ke, terjatuh tangga ke, Am peduli apa!  Bukan Am yang terjatuh pun. Am terjatuh pada Nur Wafiah aje.” – Ilham Fitri
NUR WAFIAH… Kau cinta pandang pertamaku. Namun, makin meniti ketika, ukhuwah yang berlandaskan cinta itu seakan-akan palsu pula. Adakah kau yang berdusta atau akukah yang terlalu curiga? Andai kasih yang singgah hanya sebagai peneman resah, maafkanlah aku kerana telah menyentuh hati dan tulus kasihmu. Sehinggakan kesan air mata itu tak dapat kering lagi walaupun kisah pedih itu kian berlalu pergi. –Ilham Fitri
“Akaun dengan cinta, sama ke?”  tanyaku dengan kening yang sedikit terjongket.
- Wafiah
“Eh, mestilah. Sebab cinta ni adalah hasil tambah Ilham dan Wafiah!” ucapnya ceria. - Ilham Fitri
Benarkah cinta perlukan masa untuk mendalaminya? Adakah jangka waktu mengenali itu penting dalam hubungan mereka? Bila Ilham Fitri mengatakan tidak perlu, Nur Wafiah mengakuinya. Tika kasih tercipta, Ilham Fitri membantah hakikat itu pula. Nur Wafiah pasrah demi maruah hingga kasih itu terlerai jua pada akhirnya. Hati yang retak bisa bercantum, terlerai kasih mereka mungkinkah akan bersambung?

Friday, October 25, 2013

Mari Pilih Novel =)

Assalamualaikum.. 

Semoga semua yang dtg betandang ke blog ini sihat selalu.. InsyaAllah..

Ok picture kat bawah nie adalah novel - novel masih available ye..

Kalau berminat jgn segan jangan malu just msj or email k..

May Allah bless ^_^


Tuesday, September 24, 2013

Kampung Girl ~ Umi Kalsom


HARGA NOVEL : RM 21.00

( Ini Novel Baru Ye bukan Terpakai )

sinopsis

PERKAHWINAN diaturkan oleh keluarga? Ashraf langsung tidak menyangka! Lebih memeningkan kepala, apabila dia mengetahui nama calon yang disebutkan oleh mummynya, Puan Mazlin. Ainnur! Si budak kampung itu?! Tidak mungkin.
“Orang tak nak kahwin dengan budak kampung tu… mummy jangan paksa Ash!” - Ashraf Khairi.
“Ain akan kahwin dengan abang Ash!” - Ainnur.
Dan jawapan itu cukup untuk membuatkan Ashraf kehilangan kata.
Bergaduh mulut? Itu merupakan perkara biasa bagi Ashraf jika Ainnur ada di depan mata. Pasti ada sahaja perkara yang hendak diperbalahkan.
“Dekat kampung kau tu dah pupus populasi lelaki ke sampai kau kena ke bandar nak cari calon suami?” -Ashraf Khairi.
Dan nada yang sinis itu cukup untuk membuatkan Ainnur naik darah.
Benarlah kata orang, kerana pulut santan binasa… kerana mulut? Jerat terkena diri pemangsa. Rancangan untuk menolak diri Ainnur merupakan titik tolak yang ‘menjahanamkan’ diri Ashraf.
“Ash nak ajak dia beli cincin tunang.” - Ashraf Khairi.
Lain yang dirancang, lain pula jadinya. Pertunangan yang diaturkan merupakan titik yang mengikat diri Ashraf dan Ainnur. Tapi siapa sangka, tarikh pernikahan yang semakin hampir mencemaskan Ainnur dek kerana ada ‘rahsia’ yang disimpan kemas daripada pengetahuan Ashraf. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Itulah keadaan Ainnur di saat terpaksa menghadapi kemarahan Ashraf yang sememangnya sentiasa suka memarahi dirinya.
And what have you been thinking, doing such thing to me? Nak bagi aku nampak macam orang bodoh…” - Ashraf Khairi.
Kelu lidah Ainnur tidak mampu hendak menjawab. Terkantoi Ainnur dengan helahnya. Kesudahannya… Adakah Ashraf makin membenci? Adakah Ainnur menjauhkan diri? Tidak akan bertemukah dua hati ini? Akan wujudkah satu saat itu, di mana lelaki bandar ini jatuh hati dengan kampung girl yang dibenci?

Monday, August 19, 2013

Biarlah YM Berbicara - Hanni Ramsul (SOLD OUT)


HARGA ASAL : RM 19.90

HARGA JUAL : RM 15.00

condition : 10 / 10

sinopsis

Abang Kamal… Walaupun segunung cinta yang kau hadiahkan padaku, terasa tidak akan merawat pedih tingkahmu pada diri ini. Namun, mengapa ketulusanmu akhirnya memercik simpati di hati? Membuat hatiku berlagu sendu? Mengalun irama indah di hati…


Encik Firdaus… Memandang wajahmu, mengapa debar sering bertandang? Cintakah itu? Sungguh aku tidak pasti kerana cinta memang tidak pernah wujud di hati ini. Dan kalau bukan cinta, kenapa pula cemburu sering mengejar langkah ini? Cemburu pada bahagiamu yang tidak bertepi…

Charming… Siapa pun engkau, mengapa aku rasa begitu rapat padamu? Hatiku begitu hampir denganmu. Derai tawamu, membelai bahagiaku. Bicara tanpa wajahmu, membuat aku kelemasan menanggung rindu. Sungguh aku ingin mewujudkanmu di alam nyata.


Namun, keberanian tidak pernah muncul di hati ini, sedang citaku cuma satu. Menjadi suri di hatimu…

Aku… Aku penasaran sendiri. Penasaran dalam mencari erti cemburu dan rindu. Mentafsir di mana letaknya cinta, sayang dan simpati. Kelirunya pabila semua rasa berkumpul menagih pada hati yang satu. Sungguh aku penasaran melalui simpang-siur permainan duniawi ini…

Thursday, July 11, 2013

KALIMAH JIWA - Haiza Najwa (SOLD OUT)


HARGA ASAL : RM 19.90

HARGA JUAL : RM 15.00

condition : 10 / 10 

sinopsis

IFLIANY sama sekali tidak menduga, suami sendiri sanggup mengurung dan melacurkannya. Air mata tidak henti merawat luka di hati. Setiap hari dia menadah tangan, semoga neraka dunia itu bukan tempat untuk dia selama-lamanya.

Doanya termakbul... dia diselamatkan oleh Naqlis. Pemuda itu bagai menyuluh sinar bahagia untuknya, menjirus bersih noda di seluruh tubuhnya. Status lelaki itu sebagai peguam melayakkan Ifl iany mendapat pembelaan. Kedurjanaan Fahren, si suami wajib dihukum!

Namun, laporan pemeriksaan doktor sungguh memeranjatkan. Ifl iany masih dara! Lantaran itu, apa bukti dia seorang pelacur? Dan apa pula tindakan Naqlis untuk mendakwa Fahren?


Monday, April 22, 2013

New list Novel to Let go

assalamualaikum to all dear customer atau pada awak-awak yg sudi singgah sini..  ^_^

Have a nice day u olls.. hehe

Marilah jamu-jamu mate kt sini ye..

Thanks.. May Allah Bless..


SECONDHAND NOVEL

Kalimah Jiwa ~ Haiza Najwa - RM15.00

Dapur Wawa ~ Ika Madera - RM 14.00

Hati Bila Cinta ~ Lynn Allynna - RM 15.00  (Sold Out)

Bila Hati Kata Sayang ~ Marissa - RM 14.00  (Sold Out)

Senyum Sampai Langit ~ Syasyaja - RM15.00

Kasih Dania - Ayu Emelda - RM 14.00 ( Sold Out)

Percaya Ada Cinta - Ryana Adriana - RM14.00  (Sold Out)

Selamat Datang Cinta - Aini Atiera - RM 14.00  (Sold Out)

Mama Mia Syaza - Emy Roberto - RM17.00

Kau Laksana Bulan ~ Aina Amer - RM15.00  ( Sold Out)



NOVEL BARU BUKAN TERPAKAI


Lelaki Eksklusif ~ Wan Auliya Rayqal - RM 18.00

Cinta Saiz XXL ~ Aliesya Kirana - RM19.00

Rindu Dalam Sepi ~ Siti Khadijah - RM 22.00

Adam & Hawa ~ Aisha Sofea - RM19.90

Sehangat Asmara ~ Aisha Sofea - RM 19.90

Kasih Yang Suci ( drama Nora Elena) - Meen Zulaikha - RM19.90 ( Sold Out)

Andai Itu Takdirnya ~ Siti Rosmizah - RM 19.90 ( Sold out )

Anak Teruna Mak Cik Rahimah ~ Sakeena - RM 20.00

Isteri Separuh Masa ~ Suri Ryana - RM22.00 ( Sold Out)

Lelaki Versi Dia ~ Aireen Aryana - RM 19.00